Accepterad ! Malka | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Malka

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
14
Ban-referens
fivem-ratten-odxq — FiveM, Utgår 2026-03-29
Anledning: felaktig kidnapning.
Bannad av: flasher
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag och min kompis hade kidnappat en grabb som är med i ett gäng som vi har krig mot och min kompis kände igen honom för att han hade kidnappat honom för typ 15 timmar sedan utan att hans karaktär dör. sedan medans han är kidnappad begår han flera regelbrott som jag ej vet men flasher vet om så då blir han indragen i support efter hans återgärder visar han vad vi har gjort för fel och det var att plocka honom vid stranden garage.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? klart jag gör men jage dock grön spelare med min senaste ban från 2024 och fick ban i 5 dagar..

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? asså jag tror att jag kunde åtminstånde säga till honom att inte ta honom här och så där men det är nog allt jag kunde göra då han körde bilen.

Varför ska vi ge dig en till chans? tycker att jag har för clean historik och att det visar att jag vill och gör aldrig regelbrott med flit. samt att jag tycker att 5 dagar för en grön spelare på brist på social rp är lite för grov ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka