Accepterad Maksy2115 | Ban Överklagan [foppaklocka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maksy2115

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199644498051/

Ditt Hex-ID: steam:110000164635883

Vad är din discord tagg? Alien8842

Vem var det som bannade dig? Foppaklocka

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-28 145247.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag utryckte mig inte på det bästa möjliga sättet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var privat jurist åt min klient där Poliserna var väldigt uppkäftiga och otrevliga. Vi var vid Polistationen där jag behövde lämna en del av mina ägodelar och sedan ville jag ha tillbaka mina ägodelar. Därefter blev jag inlåst av polisen i ett rum där jag skrev i chatten att han skulle öppna på inte det finaste möjliga sättet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker absolut det var en förtjänad ban men trots det tycker jag att 24h är överdrivet samt att det var inte jag som började. Jag blev provocerad av era "proffesionella" Poliser som tyvärr inte kan bete sig. Förstår tyvärr inte varför man inte ska straffa dem också om jag nu fick ett straff. Vill också gärna få en förklara på varför bara jag blev straffad, jag blev inlåst av poliserna och det var nere i en källare där de inte kunde höra mig. Så kan någon snäll själ förklara vad annars jag skulle gjort i den situationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är min första ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut det kunde jag. Dock om man tar till hänsyn att man blivit provocerad under en längre period och där Polisen är dryga mot än så tycker jag att det inte alls är en konstighet att man blir frustrerad och gör något man inte borde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att Polisen får göra lite hur dem vill i den här staden, så man ska inte prata emot. Tycker tyvärr det är sorgligt att staff tar inte den sidan som blivit utsatt utan den sidan som utsätter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka