Nekad foppaklocka | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

foppaklocka

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
78
Blacklist-referens
ID: 643 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: har fusk/använder fusk
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-03-04
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelar lite cs2 en dag när BubbleGum helt plötsligt skickar till mig i pm "hoppa support" varpå jag gör det. Sen vill Bubble pc cheka mig. Vilket jag går med på, efter en stund så hittar han en executor på min dator som han misstänks har använts på Unive RolePlay vilket inte stämmer.
Sen så blir jag utesluten från fivem servern och Unives discord.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar för mina handlingar även om det han hitta inte har används.

Vad har du lärt dig sedan dess? Inte sitta med något som kan användas som "fördel"

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har alldrig använt denna executor på Unive eller andra servrar. Det är somsagt inte något bra att använda om man har som uppsåt att fuska. Jag är en seriös spelare som har haft en otillåten fil på sin dator utan avsikt att bruka eller skada servern.
Den executorn som jag påståts har använt är nu permantent raderad från min dator för att undvika eventuella händelser igen. Jag har alldrig haft en tredjepartsmjukvara på någon server för att få en orättvis del i scenarion.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Det finns pc chekers som kan användas för att kolla om någon har använt ett fusk på en specefik server där man får upp om ett fusk är aktiverat eller executor.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka