- Meddelanden
- 157
- Reaction score
- 78
Blacklist-referens
ID: 643 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: har fusk/använder fusk
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-03-04
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev inkallad till support av BubbleGum angående en random pc-check varpå jag hoppar support efter ett tag hittar han en executor han hittar endast en executor som ej går att anväda. Efter diskutioner så beslutar Unives staff att återkalla samtliga av mina roller. Jag har aldrig fuskat eller tänkt tanken att fuska på någon server.
Tar du ansvar för det som hände? Ja! Jag tar ansvar för att ha någon form utav executor på min dator.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte ha skumma filer som kan misstolkas som tredjepartsmjukvaror eller dylikt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag är en seriös spelarare som vill ha roligt och birdra till roligt rollspel. Jag hade somsagt endast en executor och inget "fusk" jag kan sätta in i den.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Det är så en executor funkar man behöver någon form utav koding som man ijecerar i programvaran. Om jag nu skulle ha "Fuskat" på Unive skulle era två anticheats detecta det direkt vid användning (inte för att jag har testat)
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja