Nekad Makkez | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makkez

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
88
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197989369853/

Ditt Hex-ID: steam:110000101bc17fd

Vad är din discord tagg? .makkes

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-15 203337.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en grabb så han flög i vattnet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar gick in för att rpa, vi hängde vid trygghansa men jag skulle byta kläder så jag drog och gjorde det, när jag är tillbaka så ligger båda på marken och en annan grabb matar slag med baseball trä på dom, jag kör på han lätt så han trillar och då slår han ner mig vilket är förståeligt. Efter detta så nästintill trakasserar dom oss för att vi är svenskar. När vi jag och en annan som levde skulle ta upp våran vän som var medvetslös så kommer en av dom andra grabbarna och gör det och ställer sig vid vattnet och kastar ner han, då kör jag på han så han trillar också trillar i så jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man inte hade sett vad som precis hände så är den inte felaktig, men med tanke på hur det såg ut innan detta så tycker jag den var felaktig. Dom har slått ner 2 av mina vänner (ena fick revive av detta, vi andra två blev ignorerade i report) så tycker jag att det inte är så jättefel att köra ner 1 av dom i vattnet. Kunde kanske slagit ner han eller bara hämtat min vän men jag tyckte det var bäst där och då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ca 20 gånger tidigare, började sommaren 2021 och har blivit bannad för en del. En del lall och något sunt förnuft, har lärt mig av detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade säkert kunnat hittat på något annorlunda men tyckte detta var bäst just då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, inte riktigt, hade väl som sagt kunnat göra lite annorlunda men inte direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka