Accepterad Makkez | Ban Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makkez

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
88
Reaction score
17
Ban-referens
fivem-bromsen-vzk6 — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: hoppar in i bil med kniv i ryggen samt har lalliga/100k ansikte
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det var rån vid butiken bredvid ikea, det blir en kort biljakt eftersom eftersom att en studerande inte lyssnat och la ut spikmattor, männen flyr och jag blir tillkallad till en plats där 2 av rånarna skulle vara, kommer dit och ena försöker hugga en kollega så vi har dragna vapen, sedan när jag är bredvid våran bil så är han precis bakom mig med kniv i handen, jag tänker inte så mycket på det utan hoppar in i bilen ändå och försöker köra runt för att ta skydd.
Gällande 100k ansikte så hade jag smink. Som jag berättade för staffsen hade jag missat detta då det inte är jättesynligt och gick in på karaktären för första gången på länge först dagen innan händelsen, hade bl.a röda ögon när jag kom in vilket jag tog bort.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja 100% det var ett självklart fel av mig. Sen hade jag dock kunnat ta bort sminket direkt om jag blev påmint men gick ej pga att jag blev sv-bannad när jag satt i support.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag ska tänka till och tänka lite mer på motparten i scenarion.
Jag skulle bara tagit upp händerna, finns inte så mycket annat att göra i den situationen.
Sminket kan jag nog inte ha gjort så mycket åt, jag såg det inte och ingen påpeka det heller. Men det är mitt ansvar som om jag hade sett det hade jag definitivt tagit bort det.

Varför ska vi ge dig en till chans? Har uppfattat mitt fel och vet att jag kan förbättra mig då jag spelat på servern i ett par år och inte gjort något sånt misstag innan.
Var en riktig miss av mig bara.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka