Nekad enzo553 | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realjultomten

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
-31
Åtgärds-referens
ID: 2405 — Normal (11.25p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h), Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: Handbojad med tomt inventory, väljer ändå att rpa på /me att han tar en polis runt halsen med kniv. | Står i förhörsrummet med en polis och har förhör med honom. Polisen bär tungväst och vapen vid hölstret. Spelaren har även handbojor och väljer att skriva /me tar han runt halsen med kniv, fastän han har tomt inventory.
Personal: emnez
Datum: 2026-05-03
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var vid Sandy vid klockan 17 eller 18. Jag minns inte sen så börjar jag råka slå polisen sen griper han mig och ta in mig till förhör rummet sen tar han inte förhör. Jag säger att jag vill ta mitt förhör. Du lyssnar han inte på mig då sitter han och slösar tid. Det tog typ 20 minuter. Jag blev trött på polisen och jag skrev me tar en kniv i halsen. Det var jättedumt av mig har ångrat mig

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Den är inte felaktig. Det var jag som gjorde regelbrott super dumt om mig exempel om vi snackar nu IRL då skulle man inte ha gjort me tar en kniv i halsen men jag blev lite arg på polisen för han slösade min tid hela min kväll typ kommer inte göra om det. Jag tycker att jag förtjänar en chans

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka