Nekad Makka | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makka

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: Kenta Discord: <3Kenta#5642

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas Mamas

Vad heter du IRL? Alexander

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 360

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag kommer se till att det finns ett gott samarbete i gruppen. Jag är en bra ledare och har läst kurser såsom pedagogiskt ledarskap mm. Sen så tycker jag att det verkar givande och roligt. Jag är social och allmänt trevlig, har inte svårt att prata med folk. Jag tycker att det har varit väldigt dött där på senaste så det skulle vara kul att få upp RP-Nivån att folk åker dit och har en trevlig fest upplevelse. Jag kommer försöka hålla i många spännande och unika tillställningar ett par gånger i veckan sen kommer jag även införa en klädkod i bland t.ex Rött Grönt Lila. Jag kommer också att anställa folk så att det blir ett bra driv och så det finns personal tillgänglig så ofta som möjligt så att folk har möjlighet att åka dit och ta en drink när som.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har tidigare jobbat som Nattklubbs bartender. När man jobbar som bartender samlar man på sig en del erfarenheter exempelvis prata med folk lära sig vara social. Sen är det även viktigt att man inom gruppen har humor, och känner sig trygga med varandra och därmed också kunna skämta. En bra klubb behöver olika individer, för vi är beroende av varandra och vi alla är inte likadana eller har samma förutsättningar och fungerar olika i stressade och pressade situationer. Exempelvis om det är mycket folk behöver man tåla stress. Sen så ligger vikten på en god vi-känsla i gruppen.

Berskiv din karaktär? Morgan Larsson är en 26-årig professionell affärsman som gillar att campa, äta ute och titta på fotbollsmatcher till sammans med vänner. Han är älskvärd och energisk, men kan också vara känslokall och lite glömsk.

Han har haft en Mataffär som han var tvungen att sälja när han skulle flytta till denna staden.

Han är svensk medborgare som definierar sig själv som snäll och ärlig. Han började studera medicin på Högskolan men avslutade aldrig kursen. Men nu funderar han på att plugga till Polis eller Advokat eller Sjukvårdare

Fysiskt sett är Morgan i ganska bra form. Han är lång ca 189 cm med, brunt hår och blåa ögon.

Han växte upp i en överklass familj. Hans föräldrar separerade sig när han var liten men förblev vänner och gav ett lyckligt, stabilt hem.

Han är för närvarande i en relation med Wilma Noren. Wilma är 3 år äldre än honom och arbetar som Utredare.

Morgan bästa vän är en professionell gymnast som heter Victor Sjöholm. De har en mycket stark vänskap. Han hänger också med William och Alvin. De tycker om äta på restauranger ta drinkar på krogen, festa, kolla på live fotbollsmatcher.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ett par timmar om dagen. Betydligt mer på helgen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Din chefsansökan har nekats pga intervju ej tagen i tid.
Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka