Ej Antagen ALR_lejon | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALR_lejon

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Adam

Vad är ditt användarnamn på discord? adam_200asda

Ange ditt födelsedatum: 17 Juli 2011

När fick du medlemskap på Unive? 2 månader sen tror jag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har inte varit chef tidigare, men jag vet hur man leder och jobbar bra med andra. Jag har bra koll på hur Inquisitor-systemet fungerar, eftersom det liknar det som används inom Marja Lisa – där har jag varit aktiv och lärt mig mycket. Jag är redo att ta mer ansvar och tror att jag hade passat bra i rollen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill att fler ska vara aktiva och att vi försöker hålla öppet varje dag. Det gör att fler kan komma in, ha kul och tjäna pengar. Då kan man köpa lyxigare bilar och det blir roligare för alla. Målet är att hålla liv i gruppen och få in mer folk.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag är inne ungefär 4 till 6 timmar varje dag, ibland mer beroende på hur mycket jag har att göra utanför. Jag har absolut tiden som krävs för att vara chef och känner att jag kan ta det ansvaret. Jag tycker det är kul att hålla igång verksamheten och hjälpa andra i gruppen, så det är inget problem för mig att vara aktiv flera timmar som chef. Det viktigaste för mig är att det rullar på och att folk har något att göra när de loggar in.

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka