Nekad Makaroni | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makaroni

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kiwikebab_.

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kai Senap, 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, beslutsam, rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kai växte upp i en ganska vanlig familj där respekt och ansvar var viktigt. Han har alltid haft ett intresse för att hjälpa andra och har sett upp till poliser sen han var liten. Efter att ha sett hur kriminalitet påverkar människor i sin omgivning bestämde han sig tidigt för att vilja göra skillnad. Han är en person som tar saker seriöst och försöker alltid göra rätt för sig. Hans mål är att bli en stabil och pålitlig polis som folk kan känna sig trygga med. På längre sikt vill han utvecklas inom yrket och kanske ta mer ansvar, som att bli instruktör eller jobba mer med utredningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag inte bara tänker på mig själv utan på hela scenariot. Jag gillar att bygga upp situationer långsamt istället för att stressa fram saker, och försöker alltid göra det roligt för alla inblandade. Som polis vill jag skapa bra och minnesvärda scenarion, inte bara jaga folk utan även ha dialog, utredningar och konsekvenser som känns verkliga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka “vinna” själv, utan ibland låta den andra parten få övertaget för att göra scenariot bättre. Till exempel om någon har planerat ett rån så kan man spela med istället för att direkt försöka stoppa allt på ett orealistiskt sätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En gång råkade jag powergamea genom att köra in i saker och inte riktigt RP:a på skadorna som jag borde ha gjort. Det slutade med att jag blev kickad från servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm - Använder sitt fordon som ett "vapen". Metagaming - Använder information utanför spelet för sin vinning i servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har över 500 timmars erfarenhet av RP på andra svenska servrar

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit sin intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka