Accepterad Mairo123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mairo123

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111810339/

Ditt Hex-ID: steam:110000144a32d23

Vad är din discord tagg? .donaldduck69

Vem var det som bannade dig? Barbie

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen valde att banna mig för jag inte riktigt rpade på mina skador och att jag låg i en bagagelucka sen hoppa ut sköt vilket var väldigt dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 av mina polare var ute å körde lite bil sen från ingenstans började en bil jaga oss och då försökte vi finta dom för vi ville inte skapa några problem osv, Vi försökte finta dom ett tag men vi märkte att det inte funkade som vi tänkte , Så vi åkte upp i ett garage för vi såg att dom tog upp vapen. Sen så pittade dom oss så vi flög in i en vägg. En av dom i den andra bilen hoppade ut och riktade på föraren och då gjorde jag mitt val att hoppa ut ur bagageluckan och skjuta vilket var väldigt dumt och vilket ja ångrar väldigt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga 50/50 För jag fattar att jag blev bannad för att jag powergama eftersom jag inte rpade fullt på mina skador det fattar jag till 100 procent men fear rp fattar jag inte riktigt, Man ser i klippet att det bara är en som riktar på föraren och dom hade ingen aning om att jag låg i bagagelucka Så jag förstår inte riktigt det med att jag blev bannad för fear rp men powergaming fattar jag till 100 procent.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 7 tidigare bans men jag kommer inte ihåg så mycket av dom, De va i början när jag började spela unive runt 2021- 2022 som jag fick dom bansen och det var för de mesta lall och suntförnuft för jag inte riktigt fattade reglerna då. Kommer inte ihåg så mycket av dom bansen men dom bansen är ju andledningen till att jag kan alla regler nu osv så ja skulle säga att jag har tagit lärdom av dom även om det var väldigt länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte powergamat och bara Rpat på mina skador och inte hoppat ut direkt efter krocken. Jag hade också bara kunnat ligga kvar i baggen också eftersom att dom inte visste att jag låg där så de hade också varit en grej jag hade kunnat göra annorlunda. Men de e nog det mesta jag hade kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har faktiskt lärt mig en del saker som dom sa i support, tillexempel att man inte får ligga i bagageluckan om du ska skjuta och jag har lärt mig att de absolut aldrig är okej att powergama

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka