Nekad Magick Mike | Ban överklagan (Philip)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magick Mike

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
40
Användarnamn: Magick Mike

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/HighTh3re/

Vad är din discord tagg? Magick Mike#1533

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Combatlogging och ooc in game tror jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Combat logging var rätt men jag gick in direkt efter och avslutade scenariot och jag blev inte bannad för det just då men ooc in game har jag inget minne av men det kan ha hänt.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja det har jag tyvärr varit för powergaming och metagaming men det har löst sig och det har inte hänt igen efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle adrig combat loggat och jag skulle bara ha avslutat scenariot från första början. Jag ångrar verkligen mig och jag vet att det var ett dåligt beslut och det kommer aldrig hända igen. Jag ångrar verkligen mig och hoppas att ni kan ge mig ett sista försök eller chans jag ber er verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag absolut aldrig ska göra om det igen och jag vill verkligen komma tillbaks och börja spela igen och utveckla mitt gäng och försöka återuppbygga vårt förråd som blev raidat av polisen igår. Detta är en så fantastiskt bra server och jag vill verkligen komma tillbaks.
Detta är även den sista dagen jag kommer att spela på en och en halv vecka eftersom jag ska på semester och jag vill verkligen kunna ha roligt ikväll innan jag åker.
Om ni ger mig en chans till så kommer ni inte bli besvikna jag lovar!

Jag hoppas ni ger mig en sista chans för jag ångrar mig så grovt och jag lovar att detta aldrig kommer inträffa igen.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
ooc ingame, var att du skrev /me ressa mig och en massa
Ja det är sant att jag gjorde det med det var för att jag hade kallat dit mods för jag inte tyckte det var giltigt och då skrev jag ressa mig till virket så jag skulle kunna berätta men jag skrev ju /die efteråt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka