Nekad albert bergström | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albert bergström

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Emilio234893429/

Ditt Hex-ID: steam:110000147d929e0

Vad är din discord tagg? Kroniz82

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-30 210604.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag använde aimbot, och jag förstår nu att det var ett stort misstag. Just då tänkte jag inte på konsekvenserna det kändes kul för stunden, men nu ångrar jag mig verkligen. Jag önskar att jag aldrig hade gjort det. Unive var en server jag tyckte väldigt mycket om. Det var roligt att spela där, träffa andra spelare och bara ha kul. Nu när jag inte får vara med längre märker jag hur mycket det faktiskt betydde för mig. Jag har tänkt mycket på det här och lärt mig av mitt misstag. Om jag får en chans till lovar jag att alltid spela rättvist och följa reglerna. Jag vill bara få spela ärligt och vara en del av gemenskapen igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. spelade ett annat spel, och senare när jag går in på unive stod de att jag va p bannad. Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det var helt rätt att jag blev bannad. Det var mitt fel jag bröt mot reglerna, och jag ångrar det verkligen. Det jag gjorde var dumt, och jag förstår nu hur allvarligt det var. Jag står för det jag gjort, och jag förtjänade bannen. Men jag vill ändå be om en chans att få komma tillbaka till Unive. Jag saknar verkligen servern och allt det roliga jag hade där. Jag vill börja om på nytt, spela ärligt och visa att jag har lärt mig av mitt misstag. Jag hoppas ni kan ge mig en chans till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har blivit bannad för att ha tjuvkopplat bilar och inte rpat på skador, och jag förstår varför det är fel. och varje gång har jag försökt lära mig av mina misstag. Tidigare bans har fått mig att förstå hur viktigt det är att följa serverns regler och verkligen spela RP på rätt sätt, särskilt när det gäller saker som skador och tjuvkoppla bilar. Jag jobbar aktivt på att förbättra mitt spel och mitt RP så att jag inte gör samma fel igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag borde ha tänkt mer på vad som kunde hända innan jag gjorde misstaget. Jag ångrar det verkligen och lovar att det inte kommer hända igen. Framöver ska jag alltid tänka på konsekvenserna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har verkligen insett hur stort misstag det var att använda fusk, och jag ångrar det djupt. Unive betyder väldigt mycket för mig det är inte bara ett spel, utan en plats där jag har fått vänner och känt gemenskap. Jag vill verkligen få chansen att visa att jag kan vara en del av communityn på ett ärligt och respektfullt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen insett hur stort misstag det var att använda fusk, och jag ångrar det djupt. Unive betyder väldigt mycket för mig det är inte bara ett spel, utan en plats där jag har fått vänner och känt gemenskap. Jag vill verkligen få chansen att visa att jag kan vara en del av communityn på ett ärligt och respektfullt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ta er tid, jag vet att ni ändå kommer att göra ett rättvist beslut.

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka