Nekad Ghost | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507129880/

Ditt Hex-ID: 11000014b697425

Vad är din discord tagg? ghost_3210.

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-05 213914.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill bara säga förlåt för det jag gjorde. Jag vet att det var fel av mig att fuska, och jag ångrar det verkligen. Jag använd esp och det var det dummaste jag kunde ha gjort. Jag förstörde inte bara för mig själv utan också för andra spelare, och det är inte okej. Jag förstår varför ni bannade mig och det är var helt mitt eget fel. Jag tänkte inte riktigt ordentligt och tog ett riktigt idiotiskt beslut att använda mig av esp. Jag har lärt mig av mitt misstag och jag lovar att det aldrig kommer hända igen om jag får en ny chans. Unive är en server jag verkligen tyckte om att spela på. Jag saknar rpn och alla kompisar samt sociala rpn, och jag vill bara få komma tillbaka och göra rätt den här gången. Hoppas ni kan ge mig en sista chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var mitt i en skottlossning. Jag sköt mot en annan spelare och trodde att jag hade koll på läget men sen blev jag skjuten bakifrån och dog. Det gick kanske 10 sekunder efter att jag dog och sen blev jag bara bannad av anticheat. Jag skrev till några staffs och då sa de till mig att jag använde Eulen fusk men det gjorde jag inte. Jag använde ett gratis fusk som hade esp. Det var helt fel av mig att göra och jag ångrar det jättemycket. Jag tänkte inte på konsekvenserna då men nu förstår jag att det förstörde för andra och var riktigt dåligt gjort mot servern och alla som spelar där. Jag vet att det var mitt fel och jag ber om ursäkt för att jag fuskade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban. Det var jag som gjorde fel. Jag använde ett gratis fusk med esp, vilket bröt mot serverns regler. Även om jag inte använde Eulen, så använde jag fortfarande ett fusk som gav mig en fördel inom rpn. Jag förstår att det inte spelar någon roll vilket fusk det var alltså fusk är fusk, och staffen gjorde rätt som bannade mig. Det var ett dumt val av mig och jag ångrar det verkligen. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde, och jag hoppas att jag kan få en chans att visa att jag har lärt mig av mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim, kommer inte ihåg mer. Alla andra bans är bakom mig och har börjat om på ett nytt kapitel och hoppas jag kan få en ny chans och visa att jag verkligen har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig använt något fusk alls. Om jag bara hade spelat spelet som vanligt, utan esp så hade jag fortfarande fått vara kvar på servern och haft kul. Jag borde också ha tänkt längre än bara det här hjälper mig vinna. Jag borde tänkt på mina konsekvenserna så att det inte förstör för andra, detta ledde bara till att jag blev bannad och ångrade mig. Nästa gång, om jag får en chans till, kommer jag spela helt utan fusk, följa reglerna och visa att jag har lärt mig av det här misstaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig efter denna ban. Jag har förstått att fusk inte är värt att använda även om det kanske känns enkelt eller smart för just den stunden man kör, men det bara förstör för mig och andra. Jag har också lärt mig att ta ansvar för det jag har gjort. Det jag gjorde var fel, och jag förstår nu varför reglerna finns och varför det är så viktigt att följa dem. Jag har förlorat något jag tyckte om på pga ett dumt beslut, och det har fått mig att tänka efter ordentligt. Om jag får en ny chans kommer jag aldrig göra om samma misstag. Jag vill visa att jag kan spela ärligt och vara en bra del av unives rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp!

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka