Nekad MagganF | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MagganF

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen chef

Vad heter du IRL? Max

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? ca 165

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag jobbar där just nu och gillar verkligen det jobbet och skulle tycka att de va sjukt kul vara chef där och ordna upp platsen och göra så att alla trivs att jobba med bilar och träffa och hjälpa folk är något jag också tycker är skit kul och de kommer mycket så de passar perfekt de också. Att bli chef där skulle också ta mitt roleplay spelande till en helt ny nivå och testa att vara chef. Jag tror att jag är den rätta för att vara chef här. Jag kommer inte ge upp på företaget även om de skulle gå dåligt kommer alltid göra det bästa av situationerna som kommer och eftersom jag är inne många timmar per dag så kommer alla anställda och dom som inte jobbar på mekonomen kunna prata med mig om det är något dom skulle undra eller nå mig på discord.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat mycket så jag vet hur man ska skicka fakturor och hur man fixar bilar, hur man bärgar bilar och hur man pratar med kunder ifall dom skulle behöva hjälp men något om sin bil är sönder eller skadad så vet hur jag ska skicka en bra faktura

Berskiv din karaktär? Hans namn är Max men kallas för Maggan. Max växte upp i dom mer halv fattiga områdena i Björndalen. Under sin barndom så växa han upp med bara sin mamma och ett litet tag med sin syster. Hans mamma var en var en bestämd, snäll och försörjande kvinna och ville bara de bästa för sina barn. När max började högstadiet så visste Max att skolan inte var något för han så han kom ganska fort in på fel spår och började göra kriminella saker om en 14 åring inte ska hålla på med. Max ville hjälpa sin mamma mer än nåt annat i världen så han började med att langa droger för pengar som han sen gav till sin mamma för att de skulle vara lättare för hon. Han höll på med droger från 14 år tills han var 18 och träffade en man på gatan som talade in honom i det goda att man inte ska hålla på med droger och vart de kan ta en i livet och att han mamma skulle bli helt förstörd om han skulle tappa sitt liv i gatulivet eller hamna i fängelse. Efter den konversationen så visste Max att de här är inget jag ska hålla på med så han sa direkt upp det och gick och skaffade ett riktigt jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? ca 6-13 timmar per dag ibland mer och ibland mindre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart jag tycker om multistaden jättemycket jag tycker om hur multistaden är styrt av admins och ägaren och alla som hjälper till och även såklart dom som spelar träffat många trevliga personer som har hjälpt mig på olika sätt och just därför kommer jag inte lämna staden.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej inte för tillfället.

Har du läst våra Regler? Självklart de e en stor prioritering för mig när jag joinar en server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka