Nekad Madsix | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madsix

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273883584/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4c37c0

Vad är din discord tagg? _madsix

Vem var det som bannade dig? Modde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: madsix ban hane sämst.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag lade upp ett montage på youtube som var extremt onödigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag laddade upp ett montage på youtube sen efter typ 10 minuter så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ej den var felaktig på grund av att jag gjorde fel och var omogen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad ganska många gånger tidigare av flera oilka anledningar som till exempel, tredje parts mjukvara, failrp powergaming osv och jag har lärt mig att inte använde saker som ger mig fördelar, att rpa logiskt, att inte bära 4 pers samtigt och mycket mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte laddad upp montaget och fortsätta rpa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att det är extremt onödigt att ladda upp montaget och att det är omoget betende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka