Nekad Madsix | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madsix

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273883584/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4c37c0

Vad är din discord tagg? _madsix

Vem var det som bannade dig? Modde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: madsix_ban_hane_samst.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag la upp ett montage som var väldigt omoget, de bryter mot alla och att jag förstörde för andra och inte bara mig själv när jag la upp och tog dessa klipp, var ett år sen och jag har förnedras som person och blivit mer mogen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag la upp montaget som var väldigt dumt och ångrar de, Men de gick ganska snabbt innan jag blev bannad och indragna roller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att de var en felaktig, jag bröt mot serverns server och försökte att stå ut lite extra som var väldigt dumt, men var 1 år sen och har förnedras som person och mognat på mig, som sagt var dumt att jag la upp de från första början, Jag tog bort montaget för ett tag sen då jag visste själv att de var omoget att lägga upp den men främst att jag har de kvar uppe då de inte är något jag är stolt över att jag förstörde för andra och främst mig själv då jag la upp de, Har haft min tid att mogna och tänka över mina beslut och om jag får säga de själv blivit smartare, Målet är att bli an bannad och ha stunder som jag och andra kan minas och ha en rolig stund på servern och ha unika stunder, ksk får turen att få gå på picknic med grabbarna eller något sånt socialt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg alla men en far fear rp som jag inte gjorde jag satt med en grabb som körde sen så körde han upp för ett berg utan deck och då åkte han på en griv ban och jag fick en mild ban i 2 dagar för jag var inte delaktig i den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte lagt upp klippet och struntat i allt skottande och ha en social stund på servern och prata med alla och bara ha de allmänt roligt då allt inte handlar om att skotta och alltid vara krim och bete sig som en man kan vara social för att smälta in från att polisen ska se att du är krim, du kan bara ha de kul vara på piren eller troget och chilla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta duma beslut och ta efter folk som inte tänker och är bara på serven för att förstöra för andra för att de tycker de är kul att skotta, istället så ska jag ta efter dom som är sociala och följa deras spår och ha de kul för mig och andra på servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka