Accepterad Madsix | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Madsix

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273883584/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4c37c0

Vad är din discord tagg? _madsix

Vem var det som bannade dig? Toris, band från dc med

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte runt och spelade, men jag erkänner att jag faktiskt fuskade genom att använda moddar meny. Det var fel av mig, och jag förstår helt att staffen valde att banna mig då jag förstörde andras upplevelse på servern. Jag inser nu att det påverkade servern negativt och förstörde andras upplevelse, och det var inte okej och kommer inte hända igen. Jag ångrar verkligen mitt val och hoppas att jag kan få en chans att visa att jag kan spela rättvist och följa reglerna framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute på en kvällstur med en polare, och vi hade en plan för en händelserik kväll då han hade nyligen skaffat en ny tabbe som var fulladdad och jag blev nyfiken. Jag testade den och ska erkänn att jag använde menyn för att få ammo men tänkte inte så mycket på de vi fortsatte vidare till Prio för att hämta upp några grabbar och bara ha kul. Allt kändes som en vanlig kväll, men senare blev jag bannad för att ha moddat. som inte var fel. Efter att ha tänkt igenom allt vill jag vara ärlig jag fuskade. Jag använde något jag inte borde ha använt, och det var ett stort misstag från min sida. Jag försöker inte bortförklara det. Jag bröt mot reglerna, och staffen gjorde helt rätt som bannade mig. Jag inser nu att det jag gjorde påverkade spelet och andra spelare negativt. Jag ångrar verkligen det som hände och vill be om ursäkt till både staffen och communityn. Det var fel, och jag kan lova att det inte kommer hända igen. Jag hoppas att jag kan få en chans att visa att jag kan respektera reglerna och spela rättvist framöver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel. Jag bröt mot reglerna och staffen hade helt rätt i att banna mig. Det jag gjorde var dumt, omoget och något jag verkligen ångrar idag. Sedan dess har jag haft tid att tänka igenom mitt beteende, och jag har mognat mycket som person. Jag vet nu hur viktigt det är att respektera reglerna och vara en del av servern på rätt sätt. Alla gör misstag, men jag tror också att alla förtjänar en andra chans. Om jag får komma tillbaka så lovar jag att spela ärligt och visa att jag har lärt mig av mina misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag minns inte exakt vad mina tidigare bans handlade om, men jag är medveten om att jag har blivit bannad tidigare. Oavsett anledning så har jag tagit till mig att mitt tidigare beteende inte varit okej. Jag har lärt mig mycket sedan dess framförallt att respektera reglerna och förstå konsekvenserna av mina handlingar. Jag är inte samma person idag, och jag vill visa att jag kan sköta mig och vara positiv i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde helt enkelt ha följt reglerna från början och aldrig använt något otillåtet för att du ska få en fördel och att du ska ha kul men igen annan. Istället för att ta genvägar eller testa saker som jag visste kunde vara tveksamma, borde jag ha tänkt längre och förstått konsekvenserna. Jag borde också ha haft mer respekt för servern, staffen och andra spelare. Om jag hade tagit ansvar redan då, hade jag sluppit den här situationen. Det är något jag lärt mig nu, och jag vet vad jag måste göra annorlunda framöver

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har absolut lärt mig något efter min ban. Framför allt har jag förstått hur viktigt det är att följa reglerna och respektera både staff och andra spelare. Jag har också lärt mig att genvägar aldrig är värda det det förstör upplevelsen för både mig själv och andra. Den här bannen fick mig att inse konsekvenserna av mina handlingar, och det har gjort mig mer mogen och ansvarsfull. Om jag får en chans till så kommer jag att göra rätt för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka