Accepterad macken_07 | Ban Överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1olle_

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198406592635/

Ditt Hex-ID: steam:11000011a9a687b

Vad är din discord tagg? Macken_07

Vem var det som bannade dig? Redz

Bild på banmeddelande: image (59).png kan inte få fram bild på bannen men det står att jag har blivit bannad i 9 dagar för vdm och röst efter karaktär eller något sådant

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att redz valde att banna mig dels pga ett missförstånd men också för att scenariot blev sjukt konstigt pga att jag gjorde ett misstag och det som hände var att jag och en polare rpade som tjejer och det blev ett konstigt scenario och det började med att jag råkade köra på en polis och efteråt så körde jag fram till polisen för att dels be om ursäkt men också för att se till så att det gick bra och så och då så gjorde polisen en report sedan så råkade jag stänga av bilen och tjuvkopplade bilen då jag hade lånat bilen vilket jag också förstår sedan så råkade jag prata vanligt också vilket var dumt och detta kommer inte att förekomma igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var som jag skrev innan att jag råkade köra över en polis vilken inte var meningen och då blev jag bannad för vdm sedan så råkade jag prata vanligt när jag rpade som tjej vilket bara var ett missförstånd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och, jag tycker att vdm delen bara var ett missförstånd men det dära när jag råkade prata vanligt var dumt av mig osv men tycker kanske inte att det borde vara ban utan kanske en varning eller kick.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer faktiskt inte ihåg mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat följa regleln kring röst efter karaktär

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Vill inte se något mer lall ifrån din sida, du kommer få chansen nu att få bort din ban gör bättre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka