1olle_
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198406592635/
Ditt Hex-ID: steam:11000011a9a687b
Vad är din discord tagg? Macken_07
Vem var det som bannade dig? Redz
Bild på banmeddelande:
kan inte få in en bild
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att redz valde att banna mig för att jag kallade folk discord mods på sjukhuset vilket kan misstolkas men det var inte så att jag pratade ooc när jag kallade de för discord mods. Det misstolkades för att han som skickade in klippet inte visade hela scenariot utan det som hände var att jag och en kompis möter dessa grabbar utanför sjukhuset och de hetsade som fan helt utan andledning och då pratade jag tillbaka och då sade jag först till de att de bara sitter och gömmer sig i sin bil och då sade jag att de liknade discord mods som bara gömmer sig bakom en skärm och hetsar och då blev jag bannad för ooc ingame. jag tycker inte att det var något fel i det jag sade men jag förstår att det lätt kan misstolkas men tycker inte att man borde banna folk utan att prata med de innan. Det tyckte jag var lite konstigt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och en kompis var på sjukhuset och då så började folk kalla min polare för busunge osv och då blev det att vi hetsade fram och tillbaka och eftersom att de bara satt i sin bil och hetsade utan att våga hoppa ut och prata så sade jag till de att de var lika fega som discord mods som bara satt bakom sim skärm och hetsade.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker helt klart att det var en felaktig ban eftersom att jag inte gjorde något fel då det var servervakten som först bannade mig enligt mig var korupt då han bara visade en liten del utav scenariot så att det såg ut som att jag pratade ooc så att jag tycker helt klart att jag inte gjorde något fel däremot så förstår jag varför redz valde att banna mig längre eftersom att detta är en sak som lätt kan misstolkas och som kan skapa förviring osv.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var vdm och röst efter karaktär och då så råkade jag först köra över en polis men det var inte meningen sedan så blev jag också bannad för röst efter karaktär och utav det så lärde jag mig att alltid ha 100% fokus när jag rpar.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte riktigt, det enda som jag hade kunnat gjort annorlunda var att jag hade kunnat klippa så att jag hade kunnat bevisa att det inte var som det var
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:11000011a9a687b
Vad är din discord tagg? Macken_07
Vem var det som bannade dig? Redz
Bild på banmeddelande:
kan inte få in en bildVarför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att redz valde att banna mig för att jag kallade folk discord mods på sjukhuset vilket kan misstolkas men det var inte så att jag pratade ooc när jag kallade de för discord mods. Det misstolkades för att han som skickade in klippet inte visade hela scenariot utan det som hände var att jag och en kompis möter dessa grabbar utanför sjukhuset och de hetsade som fan helt utan andledning och då pratade jag tillbaka och då sade jag först till de att de bara sitter och gömmer sig i sin bil och då sade jag att de liknade discord mods som bara gömmer sig bakom en skärm och hetsar och då blev jag bannad för ooc ingame. jag tycker inte att det var något fel i det jag sade men jag förstår att det lätt kan misstolkas men tycker inte att man borde banna folk utan att prata med de innan. Det tyckte jag var lite konstigt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och en kompis var på sjukhuset och då så började folk kalla min polare för busunge osv och då blev det att vi hetsade fram och tillbaka och eftersom att de bara satt i sin bil och hetsade utan att våga hoppa ut och prata så sade jag till de att de var lika fega som discord mods som bara satt bakom sim skärm och hetsade.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker helt klart att det var en felaktig ban eftersom att jag inte gjorde något fel då det var servervakten som först bannade mig enligt mig var korupt då han bara visade en liten del utav scenariot så att det såg ut som att jag pratade ooc så att jag tycker helt klart att jag inte gjorde något fel däremot så förstår jag varför redz valde att banna mig längre eftersom att detta är en sak som lätt kan misstolkas och som kan skapa förviring osv.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var vdm och röst efter karaktär och då så råkade jag först köra över en polis men det var inte meningen sedan så blev jag också bannad för röst efter karaktär och utav det så lärde jag mig att alltid ha 100% fokus när jag rpar.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte riktigt, det enda som jag hade kunnat gjort annorlunda var att jag hade kunnat klippa så att jag hade kunnat bevisa att det inte var som det var
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja