Accepterad Macken | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver McCormack

Ditt discordnamn: olle#9785

Ange ditt födelsedatum 28 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag ansöker nu till att bli staff då jag känner att jag har rpat på denna servern väldigt länge och samlat på mig massor med erfarenheter och känner att jag nu vill hjälpa folk på denna fantastiska servern med allt ifrån att ta support till att sitta i donation och hjälpa folk där. Jag är också en person som gillar att hjälpa folk vilket gör jobbet som staff nästan lite perfekt till min personlighet och har tidigare varit staff på unive. Jag känner att denna servern bara blir bättre och bättre för varje dag som går och jag vill vara med och bidra i denna fanstastiska utveckling. Varför just jag ska bli staff är för att jag kommer att vara aktiv minst 5-10 timmar per dag och för att jag har varit på denna servern i snart ett år och för att jag älskar att hjälpa folk samt att jag är lätt att sammarbeta med. Jag tycker att jag är kapabel för att vara staff då jag är mogen och kan ta väl hand om att ha rollen. Ifall jag blir staff så kommer jag alltid prata med folk innan återgärdes tas som ett exempel ifall jag speccar någon som kör in i en bil utan att rpa så hade jag tagit in han eller hon i support för att visa han klippet på det jag sett och då så hade jag gett han eller hon en chans att förklara sig då det hade kunnat vara något annat som t.ex dsync, och det är varför just jag ska bli staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag : 16:00 - 24:00
Tisdag : 16:00 - 24:00
Onsdag : 16:00 - 24:00
Torsdag : 16:00 - 24:00
Fredag : 15:00 - 02:00
Lördag : 10:00 - 03:00
Söndag 10:00 - 24:00

Dessa tider kan variera då jag spelar hockey

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i snart ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Somsagt så har jag varit staff en gång innan vilket gör att jag kan de flesta kommandon

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag hade kunnat jobbat inom servervakts ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka