Accepterad Macke88 | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mackan1891

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Ange ditt födelsedatum 29 September 2003

Vad heter du på discord? Macke#0080

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela varje dag, just nu har jag hemskola så det blir en del spelande. Jag brukar väll framför allt lira som mest på helgerna om jag inte är ute med polarna, nedanför kommer ett schema som är ett ungefär av min speltid:

Vardagar:
Måndag: 16.00 - 00.00
Tisdag: 14.00 - 00.00
Onsdag: 12.00 - 02.00
Torsdag: 14.00 - 00.00
Fredag: 15.00 - 04/05.00

Helger:
Lördag: 15.00 - 06.00
Söndag: 12.00 - 00.00

(^^Vissa Pauser Såklart, Till Exempel Vid Middag).

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i lite mer än 3 veckor, jag tycker denna server verkar väldigt bra och trivs bra på den. Tidigare har jag varit inne på multistaden lite då och då och smått rp:at med mina polare.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så skulle jag fortsätta rp:a som jag gör samt försöka bidra så mycket det bara går åt servern. Jag vill bli servervakt just för att kunna bidra, jag känner inte att jag vill vara någon högre staff än då jag är rätt ny till servern. Jag har fortfarande många nya personer att träffa i rp:andet samt rp:a klart själv innan jag ska sitta i support samtalen hela dagarna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Som sagt vill jag bidra med så mycket det bara går till Unive på ett roligt och smidigt sätt. Det finns 100 olika sätt om inte mer att bidra till Unive, tex donera, vara aktiv osv. Jag känner att servervakt är en position där man kan bidra till mycket även fast man inte har perms. Jag vill tex kicka personerna som kommer in på servern bara för att rdm:a och förstöra. Dessa personer förstör hela grejen med rp och det skulle vara skönt med lite perms så man iaf slipper dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det finns redan en massa staffs, servervakter och många fler som bidrar mycket till servern, jag personligen kan ju inte bidra med allt till servern med en server vakt. Däremot kan jag vara ett extra öga som håller koll och ser så att allt fungerar och att inget händer. Ett extra öga som kan bland annat kicka fort om nåt händer skadar aldrig, hellre för många som fixar och donar istället för för få personer.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli servervakt just för att jag kommer bidra med lite åtminstone, jag kommer bland annat försöka hjälpa så mycket som det går, fixa samt bidra med något till servern. Jag är en aktiv person som ständigt åker runt i staden och kollar vad som händer. Detta gör att jag ser mycket som till exempel rdm, vdm osv vilket jag kan fixa.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill som sagt bli servervakt för att kunna bidra och hjälpa med något åt servern jag lägger ner min tid åt. En annan sak som jag inte nämnt tidigare är att jag skulle vilja bli servervakt då jag personligen får lite problem då och då. Min potatislåda till dator brukar ibland lagga så in i helvete vilket gör att ibland så flyger jag genom marken och dör. Det skulle vara skönt att bara kunna reviva sig själv och inte behöva skriva /report och ta upp eran tid.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har varit staff lite här och var på olika servrar, speciellt back in 2018-2019. Jag har goda erfarenheter av de flesta kommandos och kommer ihåg de flesta. Jag vet ju bland annat de som gäller för Server Vakt vilket är /revive, /dv, /kick osv.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag whitelistade mig direkt när jag joinade servern, dvs lite mer än 3 veckor sedan.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad en gång, det var igår och det var helt och hållet en bugg, jag vet inte ens om det syns i logsen eller inte men det som hände var att servern typ krasha för mig när jag tog ut min bil så allt blev fucked. Jag blev automatiskt bannad av anti cheatet men det är borta nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Jag spelar endast på Unive Rp och det lär nog fortsätta så, jag tycker denna server är rätt solklart den bästa servern uppe just nu inom det Svenska FiveM communityt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka