Accepterad m.ÖNZ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199617258067/

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad är din discord tagg? m78ds

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-31 194248.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte då jag inte gjorde något fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne på sc styling sen kom det in en bärgabil som sa att jag hade någon skuld sen satt dem på en drag lina på min bil och sen försöka köra iväg med den men dem lyckades inte då jag sen körde ut från sc så följer en av dem efter mig med ett basebollträ sen börja han slå mig och då slog jag tillbaks sen när jag precis hade sprungit iväg från dem så blev jag bannad. en staff skrev i ooc att sluta lalla men dem lyssnade inte sen får jag en ban för de det är bara skumt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker den var felaktig då det var dem som lallade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg då jag var icke medlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte då dem lallade

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra något om någon slår dig då det är så ni tycker man bör göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka