Accepterad m.ÖNZ | Ban Överklagan [Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199617258067/

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad är din discord tagg? m78ds

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-03 114802.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja varför jag tror just att han bannad mig är för att jag krockade med en motorcyckel när jag hade polisen efter mig och så RPade jag inte på mina skador samt så sa jag till död kropp och ta av sig kläderna vilket var väldigt onödigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag tog upp en kropp från en skottlossning vid flygplatsen då jag känner han ig så då i början fattade jag inte att polisen var efter mig men sen när jag körde mot sjukan så krockade jag o då sket jag i att RPa på mina skadar vilket jag ångrar men iallafall så när jag krockat ser jag polisen och mitt första tänke var att fly då jag inte tänkte på att jag nyss krockade. Då så ställer jag mig och och åker ner i tunnelbannan med min hoj sen gick den sönder så då började jag springa o då säger jag till den döda kroppen att ta va sig sina kläder vilket var väldigt dummt men gjort är gjort så det var vad som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen i sig är inte felaktig men ber bara om en andra chans då jag väldigt gärna vill spela och i fram tiden så kommer jag bidra till en mycket mer seriösare RP och detta misstag kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad förut och jag har lärt mig av tidigare bans. Då jag inte gjort om något av dom typerna av regelbrott

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat RPa på min skador samt inte pratat men den döda kroppen. Ångrar värkligen det jag har gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ha en mycket mer seriösare RPa samt vara mer noga med hur jag RPar på min skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka