Accepterad m.ÖNZ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

m.ö.nZ

Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199617258067/

Ditt Hex-ID: steam:110000162c3b253

Vad är din discord tagg? m78ds

Vem var det som bannade dig? R1lic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-21 002645.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog en på sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag var på sjukan och sprang runt då ser jag en för securitas som jag känner ig och han jävlas hela tiden då sätter han på mig handfängsel och jag lyckas att ta mig ut ur dom och då smäller jag till han med den i huvudet med en ficklampa visste dock inte att den var uppe. men när jag insåg att den var uppe så var han redan död då den tog väldigt mycket damage. men iallfall så slocknar han och då springer jag iväg men efter 3 sec så springer jag tillbaka för att ta in han till sjukan då blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den var felaktig då jag inte trodde att jag hade min ficklampa uppe och när jag insåg att jag hade det så var det försent då han dog av ett slag. känner även han ig och det var på lall då jag sprang tbx för att ta in han till sjukan detta kommer ju då inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för och jag har lärt mig och har ej gjort något av sakerna igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagit han på sjukan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slåss på sjukan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes det gör jag

Senast ändrad:
Vad gör det för skillnad om du känner han eller ej? Du springer inte och dödar folk bara för att du känner dem? Speciellt inte på sjukhuset.

Vad gör det för skillnad om du känner han eller ej? Du springer inte och dödar folk bara för att du känner dem? Speciellt inte på sjukhuset.
trodde inte att han skulle dö av ett slag och visste inte att den var uppe

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka