Nekad MÖK HARRY | Ban Överklagan (Nayalicious)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MÖK HARRY

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198895269170/

Ditt Hex-ID: 110000137bb0532

Vad är din discord tagg? MÖK HARRY#0001

Vem var det som bannade dig? Melle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-19 165833.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rpade på skadorna så jätte bra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis och till casiont och så hörde vi skott och blev rädda och vi försökte köra iväg men då var det massa barriärer som inte jag ens såg och vi korocka in i de och rpade skadorna men vi hade kunnat rpa bättre men eftersom vi var så stressade att köra iväg så han vi inte göra så mycket, efter det så var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var lite både och jag tycker att det var lite powergaming men det var en skottlosning jag tror man hellre vi leva en att stanna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de flesta mina tidigare bans är lall när jag började på unive och på senaste har jag inte blivit bannad på länge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ass ja jag kunde ha rpat mer på skadorna men inget mer och nu så ångrar jag att inte rpade på de så bra

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag borde ha rpat mer på skadorna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja,jag förstår att om jag frågor om att få svar på min överklagan kommer den bli nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka