Nekad Adolf12 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adolf12

Icke Medlem
Meddelanden
242
Reaction score
18
Länk till din steam profil: steam:11000015ead2efd

Ditt Hex-ID: steam:11000015ead2efd

Vad är din discord tagg? .dark_night896

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-25 065405.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag powergama

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb grovt shoot on shightar mig o min vän så när min vän dog flyger vår bil och då när vi landar kommer killen till mig och jag hoppar ut ur bilen utan att rpa på skadorna o börjar skjuta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel som fan, och jag ångrar de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men jag har alltid lärt mig av mina bans och jag ångrar detta och vill bara tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha rpat på skadorna istället för att bara hoppa ut och skjuta detta är oacceptabelt det jag gjorde och kommer göra om de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att det är jätte viktigt att rpa på dina skador för att inte bli bannad och jag ångrar att jag inte rpa på skadorna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Tillbaka