Nekad Lynx1zr | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx1zr

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Ditt discord namn: Lynx1zr

Ditt Hex-ID: steam:11000014384ad73

Vad för typ av beslut gäller det? Blev nyss Pbannad för tredjepartsmjukvaror.

Vem/vilka tog beslutet? happyx och bubblegum

Varför tror du själv att beslutet togs? Ska ja vara helt ärlig så vet jag inte. dom sa till mig att dom detecta något på min dator via echo pc check. men dom sökte genom hela min dator å hitta inget.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har aldrig i hela mitt liv fuskat på unive. kört det i lite över ett år nu. Samt lagt över 4 tusen på servern och ja vill gärna veta vad som blev detectat för det är inte något fusk. Dom sökte igenom hela min dator men hittade inget alls men sa att pc checken har detectat något vilket jag inte fattar för ja blev nyligen pc checkad 1 vecka sedan å då va allt bra, Har inte laddat ner något fusk alls på hela min dator aldrig och alltid kört lagligt på unive. Inte ens blivit bannad av ac en ända gång. känns sjukt tråkigt att bli bannad när man kör servern hela tiden å veta att man inte ens fuskat. Dom bad mig kontakta 320 då ja ville prata med honom för detta är en felaktig ban å det kan jag bevisa. ni kan gå genom hela min dator å pc checka igen om de är så, och om de finns något bevis så vill ja gärna se det för detta känns lite sjukt att bli bannad för fusk när ja aldrig i hela mitt liv fuskat å lagt ner så mycket pengar på servern. Finns det något sätt ja kan komma i kontakt med 320 eller någon högt uppsatt så kan ni göra pc checken igen å så ser vi vad det står för att bli bannad för fusk när man inte ens fuskat är jättedrygt. hade uppskattat hjälpen här för ja har verkligen inte gjort något å det är jättetråkigt detta. tack

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Det finns inget bevis vad ja vet. eftersom jag aldrig fuskat är detta en felaktig ban.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka