Nekad Lynx1zr | Beslut Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx1zr

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Ditt discord namn: Lynx1zr

Ditt Hex-ID: steam:11000014384ad73

Vad för typ av beslut gäller det? Blev nyss Pbannad för tredjepartsmjukvaror.

Vem/vilka tog beslutet? happyx och bubblegum

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag satt en vanlig kväll och rpade då jag blev indragen i support för andra gången den veckan och blev pc checkad. Första gången när jag blev pc checkad av ludde och hedge så var allting bra och dom hittade inget fel på min dator och sen blev jag då pc checkad igen av bubble och hapyx. Dom hittade inget på min dator alls när dom sökte igenom men sa sedan att dom hittade "något" via echo ac pc checken och sedan blev jag bannad för fusk. och jag personligen tycker att det är ett felaktigt beslut då jag aldrig haft fusk på min dator och det borde ni kunna se via den echo saken men ändå är jag bannad för fusk när jag lagt över 4 tusen på servern.

Hur är beslutet felaktigt? Ja beslutet är felaktigt då det ändå jag har på min dator som är fivemrelaterat är ett skott soundpack vilket är tillåtet och jag tycker somsagt att det är jättetråkigt att vara bannad för fusk då jag aldrig haft det på datorn och jag körde unive ganska ofta. jag har skrivit lite i pm med bubble och han skulle granska bannen åt mig alltså dubbelkolla den osv vilket jag tycker är jättesnällt av honom men han bad mig fortfarande göra en till överklagan. Jag hoppas verkligen ni kollar på denna bannen ni lagt på mig och den pc checken ni la och ser vad det var ni hittade isånnafall för det är verkligen inte fusk. Tänk om ni var i min sits jag har ändå lagt mycket pengar på servern för att bli felaktigt bannad och jag tycker unive är en rolig server så därför vill jag gärna att ni tar tag i detta. Tack så mycket

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Det finns inget bevis vad ja vet. eftersom jag aldrig fuskat är detta en felaktig ban.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka