Nekad Lyfixs | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2007

Vad heter du på discord? Lyfixs#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 09:00 till 03:00.

Hur länge har du spelat på Unive? I 7 Månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir Servervakt för att få ner på lallare på denna server. Jag vill kunna utväxla min och andras rp nivå. Om jag skulle bli en servervakt så kommer ni alla se att rp nivån blir högre även att folk tar sin rp seriöst. Jag hart varit Servervakt innan och jag skötte mitt jobb väldigt bra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna hjälpa denna server om jag ser att folk gör fel. Jag har sätt många som inte kan rpa eller som bryter mot reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom en bra och aktiv servervakt som kan det han gör även att jag har varit sv på många servers.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har en bra rp men det kan behövas höja men det är inte bara min det är även alla andras. Så fort jag blir servervakt så kommer jag att få dom med en låg rp nivå att komma med en hög rp nivå.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa servern med en bra rp nivå. Jag vill se en hög rp nivå och inga lallare. Detta kan göra

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla som sv vakter behöver veta.

Är du whitelistad på serven? Japp.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja en gång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka