Nekad Lv100MakkaPakka | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lv100MakkaPakka

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? Saul Goodman#0003

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Sen den 23 september 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har märkt att domstolen är ett ganska dött yrke så jag vill se till yrket kommer till att yrket blir till liv igen så att advokats byrån har en motståndare, vilket betyder att domstolen behöver en chef som ser till att alla som jobbar på domstolen har det som krävs att bli en bra åklagare, och så vill jag se till att kriminell får en rättegång om det behövs, jag vill också stoppa korruption inom yrken så när det har begåtts så ska dom få straffet dom förtjänar, jag kommer också försöka jobba med advokats byrån så vi kan ha riktiga rättegångar, jag tycker också att stämma folk borde bli enklare så att folk inte kommer iväg när dom gör något som skadar personen psykiskt eller fyskiskt, unive behöver en domstol som ser till att när någon begår ett grovt brott så ska dom få en rättegång och inte bara ett förhör innan dom går i fängelse, jag vill att domstolen har en påverkan på unive så att kriminella kanske inte gör lika många brott

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på advokatsbyrån ett tag och jag är väldigt intresserad av lagen och jag är villig att lära mig mycket om jag får jobbet

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kan försöka vara inne 5-8 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det finns mycket annat att göra i unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Det har jag gjort

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka