Ej Antagen Jesper Schöitt | Chef-jobb ansökan [Domstolen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesper Schöitt

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? domstol

Vad heter du i verkligheten? theo

Vad är ditt användarnamn på discord? gustafsson565

Ange ditt födelsedatum: 15 September 2010

När fick du medlemskap på Unive? 2 veckor sedan men har haft de innan i typ 1 år men slutade spela och lite sådana små saker

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja jag har varit chef på advokatsbyrån innan och jag har länge varit privat advokat

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med det här jobbet är att fortsätta göra domstolen bättre hela tiden. Jag vill att det ska vara en trygg och bra plats att jobba på. Jag vill också att vi ska bli snabbare på att ta hand om ärenden, utan att det blir slarvigt. Jag tänker lyssna på vad personalen tycker och tillsammans kan vi hitta nya sätt att jobba som passar alla bättre. Jag vill också att fler människor ska förstå hur domstolen fungerar och känna sig trygga när de kommer till oss. Jag kommer jobba hårt för att göra skillnad, både nu och framåt.. Jag vill vara en bra ledare som lyssnar och hjälper till. Vänliga hälsningar, Lasse

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer att vara aktiv så mycket de går beroende på min sport men jag kommer göra allt för att vara aktiv MVH Theo ... visste inte att man var tvungen att skriva mycket och detaljerat för trodde man bara skulle ansöka och ta de andra i intervjun

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka