Shortlist LV CFX | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

LV CFX

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ditt discordnamn: lvcfx1x

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2012

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff eftersom jag är erfaren om helper rollen . Jag känner också att jag hör hemma här, jag är Lojal och jag vet själv att det är här jag ska vara. Jag vill utvecklas mer inom servern och på sikt ta ännu större ansvar. Mitt mål är att bli högt uppsatt inom staffteamet och kunna bidra med förändringar som faktiskt märks för spelarna. Jag är arbetsvillig, stresstålig och jobbar effektivt, och jag gör inget halvdant gör jag något så gör jag det ordentligt. Jag har även blivit väldigt aktiv på servern igen vilket du kanh kolla i dcn och är därför sugen på att gå med i staffteamet igen eftersom jag minns hur kul det var tidigare och hur mycket det utvecklade mig som person.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att KRIM RPN är dålig och behöver förbättras för att alla bara åker runt hittar folk dom har krig med säger vilka är det hoppar ut skjuter dödar dom sen drar. ingen gör typ droger,proddar. alla bara skjuter och det ska jag försöka förbättra Det. Många tänker inte på motparten utan vill bara själva vinna scenariot

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vara aktiv, ta eget initiativ och skriva tydligt i staffchatten. jag vill också ha roligt men samtidigt specca,ta reports, ta supp. Samtidigt behöver staff specca mer och faktiskt ta åtgärder . Samarbete, tydlig ansvarsfördelning och att alltid prio pågående ärenden är enligt mig det viktigaste.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det innebär att vara lugn, opartisk och respektfull i alla lägen, även när spelare är arga eller provocerande. Som staff representerar man servern och hur man beter sig påverkar hela Unives rykte. Professionalitet ska alltid ligga som grund i mitt arbete oavsett även om det är lungt ska man agera och vara seriös

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är ganska bra på att planera min tid. När jag kör staff så fokuserar jag på det och ser till att göra mitt jobb ordentligt. under helger kommer jag att vara aktiv mera än på vardagarna. och jag kommer mest bara vara staff på heltid och inte rpa så mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2024 men tog en pause från fivem och mitt dc konto blev Hackat.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej, jag har inte varit nån staff på unive men har varit staff på andra servrar. Jag har alltid försökt vara lugn, rättvis och hjälpsam oavsett situation. Jag har varit staff flera gånger innan och jag har alltid tyckt det varit riktigt kul, samtidigt som man lär sig mycket. Mina tidigare roller har gett mig en bra grund och gjort att jag känner mig säker på hur jag ska agera i olika situationer.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? krim anv, Donation, Event,

Shortlist.

Tillbaka