Nekad Lupus | Ansökan till Staff-Kriminell ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

top1stash.

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ditt discordnamn: Lupus#8659

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag tycker att Kriminell RPN är kaos, Jag vill få bort problemspelare och få bort alla förstörare från servern. Jag kommer göra allt jag kan för att få kriminell rpn på rätt ordning jag kommer ta åtgärder på dom som inte har bra rp och lallare. dom som bara går runt och skjuter dag in och dag ut. Samt dom som bara allmänt förstör rpn. Jag kommer även sitta och ta support. Jag kommer ge råd till spelarna Samt besvara deras frågor, Jag kommer även höja RPN. Och se till att alla håller sig till reglerna. Jag kommer även att vara relatift aktiv ingame Samt forum & Discord. Samt se till att nya medlemmar även känner sig välkommna, Jag tycker även att spelarna ska bli bra Bemötta och känna sig trygg här på Unive. Jag vill även bli en del av staff teamet för jag har alltid drömt om det och vill Jag kommer göra en god & Bra insads här på Unive. Jag kommer även vara aktiv på ställen där det är stor folksamling och specca och hjälpa till. Om jag nu blir staff så kommer jag göra skillnad här på unive!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar - 17:00 - 21:00
Tisdag: 17:00 - 21:00
onsdagar: 17:00 - 21:00
Torsdag: 17:00 - 21:00
Fredag: 17:00 - 03:00
Lördag 08:00 - 03:00
Söndag: 08:00 -22:00
Kan såklart vara aktiv längre om det skulle behövas.

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 2 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag känner folk som är med i staff teamet och jag brukar även kolla på Philip320"s streams och lära mig därifrån. Jag har lärt mig hur han gör staff arbete. Samt så är jag snabblärd när jag ska lära mig något nytt.:)

Kommandon:
/noclip - Du ger dig själv noclip så man kan flyga runt osynligt och specca.
/spec (id) - Speccar en viss person.
/spec - Spectate-meny.
/unban (hex-id) (Anledning) - Tar bort avstängning från en viss spelare.
/ban (id) (bantyp) (bannivå) (anledning) - Placerar en avstängning på en viss spelare som bryter mot reglerna.
/banlevel (Hex-ID) (Visar tidigare bans på en viss spelare) Du kollar vilken ban-grad ligger på hur många tidigare bans än har. Samt hur många bans hen har under de senaste 2 månaderna.
/revive (id) Du återupplivar en spelare.
/toggleid - Ser spelarnas id.
/togglename - Du ser deras steamnamn & Id över deras karraktär.
/sc - Staff chatt.
/sv - Servervakt-chatten.
/reportlist - Rapportlistan.
/m (id) (meddelande) - Skriver ett privat meddelande till en spelare ingame.
/ooc (meddelande) - Du skriver i OOC chatt som alla på servern kan se. Detta kommando har bara staffs tillgång till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är öppen för vad som hälst.

Senast ändrad:
+rep Asså blev helt ärligt lugn o trygg när jag såg din ansökan och att du verkligen brinner för serverns bästa! Tycker verkligen du borde satsa på Krim ansvarig för de behövs flera samt aktiva i pm och i support! Jag hoppas verkligen du blir staff o kommer långt med de! Lycka till ✌️

+rep Asså blev helt ärligt lugn o trygg när jag såg din ansökan och att du verkligen brinner för serverns bästa! Tycker verkligen du borde satsa på Krim ansvarig för de behövs flera samt aktiva i pm och i support! Jag hoppas verkligen du blir staff o kommer långt med de! Lycka till ✌️
Tack så mycket! <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka