Antagen lundgren.1 | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: lundgren.1

Ange ditt födelsedatum 7 September 2010

Varför ska just du bli staff?
Jag borde få en plats i Unive’s Staff team då jag har väldigt många positiva egenskaper, jag kan nämna några: mogen, kompetent, engagerad och respektfull. Med dessa egenskaperna har jag personligen väldigt mycket att bidra med. En annan bra egenskap att nämna är mitt tålamod, de gör så att jag hanterar uppgifter lugnt och sakligt.

Min passion för Roleplay och att jag har varit Staff på tidigare servers har lärt mig att skapa en rättvis och rolig spelmiljö, med bra Staffs. En annan anledning till att jag borde få en plats i Unive’s Staff Team är att jag vill vara med och hantera problem och hjälpa Unive’s community att gå framåt. Som Staff kommer jag ofta vara tillgänglig och redo att bidra med tid och energi för att förbättra spelupplevelsen för alla spelare på servern!

Vad tycker du inte fungerar på Unive?
En punkt jag som spelare har märkt av som inte fungerar på Unive är hanteringen av supportärenden, de tar oftast väldigt lång tid att komma fram till en Staff vilket leder till frustration bland alla spelarna. Effektivare support ärenden och snabbare respons från Staffs skulle göra alla spelare mycket mera nöjdare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans kommer vi se till att samarbeta och ta support ärenden på ett mera effektivt sätt för att kunna ta mera support ärenden på kortare tid, detta leder till mer nöjda spelare!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt?
Att agera professionellt som Staff innebär att alltid vara rättvis, opartisk och respektfull, att följa Unive’s regler, och att hantera ärenden och konflikter på ett sånt bra sätt som möjligt. Det är viktigt för mig att agera professionellt då det bidrar till en positiv spelmiljö. Men de säkerställer också att alla spelare känner sig rättvist behandlade.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer självklart att prioritera skolan och min hälsa, men självklart kommer de att bli mycket staff arbete. Minst 2-4 timmar varje vardag och minst 2-6 timmar varje helgdag, samma på lovdagarna. Är det någon period / dag jag måste fokusera på något annat så kommer jag självklart att meddela alla staffs om detta.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i början utav November 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har varit Staff på Unive 1 gång innan. Så om jag blir godkänd på allt behöver jag ingen introduktion utan jag kan sätta igång på direkten! Jag minns hur man skulle göra allt.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Sätter denna som inaktuell eftersom du redan är Helper.
Grattis!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka