Accepterad luluberg | Beslut Överklagan [Akillez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Ditt discord namn: luluberg

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad för typ av beslut gäller det? Jag sitter här och skriver detta idag för att få tillbaka mina roller på eran server efter ett felaktigt beslut från mitt perspektiv. Vill bara börja med att säga att jag kommer hit hundra procent ärlig för att jag bryr mig väldigt mycket! hade inte suttit och skrivit detta här idag om jag inte brytt mig, men det gör jag! Förstår att sånt här händer men vill enbart rpa på eran server och gör just nu allt jag kan för att få tillbaka mina roller efter detta beslut. Säger även här innan nu att jag verkligen inte är här för att klaga på någon, men står för det ja säger om att jag tycker det är ett riktigt felaktigt beslut, men folk gör fel det gör även jag. Så all kärlek till dig akillez som la denna bann, är inte här för att klanka ner på dig utan är enbart här för att komma överens med dig och resterande staffs! Men säger även här ocskå att jag är lite små sur eftersom jag tycker det är otroligt roligt på eran server, ska va ärlig de låter lite lökigt nu men jag lägger en snitt på eran rp server på ungefär 10 timmar per dag, så tycker de extremt tråkigt att det ska vara såhär över en sån här sak som jag inte är överens med er om! Så allt jag ber om är ett rättvist beslut nu för jag kommer hit med all respekt jag har för att verkligen få fortsätta rpa på eran fantastiska server!

Vem/vilka tog beslutet? Det var enbart en person som tog detta beslut och det var @akillez. säger verkligen inte att han inte gör ett bra jobb för det gör han verkligen, det är flertal gånger då denna kille hjälpt mig i tillexempel /report och även staff samtal då han gjort det extremt bra. Men just denna gång så tog han mig inte ens i support, utan han bannade mig 20 dagar utan att fått höra från min sida vilket jag också tycker är fel då ni staffs även sagt att man ALLTID ska tas support innnan åtgärder sker. Jag fick enbart en tagg i discord sen var jag direkt borta vilket jag tycker är helt fel när akillez inte sätt alla perspektiv ifrån scenariot, men samtidigt är han en bra och seriös staff som sköter sitt arbete snyggt med väldigt mycket annat!

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag säger att det har blivit ett stort missförstånd då den vinkeln akillez såg scenariot ifrån var extremt dålig, men akillez såg själv sen att det var jag som hade rätt och att jag inte kom dit för tt sitta och ljuga utan istället var jag hundra procent ärlig och visade att jag hade rätt. Det som hade hänt var att vid igår natt vid ca 02 så var det ungefär 70 olika personer i minuten som var nere vid grove street och sköt. Min kompis hade nyss dödat en person som var med i ett gäng vi har krig emot, 14 street heter dom och bär grönt och kör enart gröna bilar, iallafall så dödade han honom, Ungefär en minut efteråt vi har dödat honom så kommer då hans gängmedlem till platsen för att plocka upp honom, vi hade cirkulerat området om och om igen efter vi dödat denna kille, så vi åker förbi platsen där den döda kroppen ligger och det är då hans gängmedlem plockar upp honom för att åka därrifrån med han, jag hoppade ut ur bilen medans han var ute på gatan för att plocka hans vän, jag riktar så att han ska ge upp och låta mig vinna scenariot för annars gör han en grov fearrp vilket han gjorde, istället för att ge upp så sprang han till sin bil enbart för att vinna scenariot, även fast jag riktar så börjar han åka därifrån och det är först då jag lägger ca 3 skott för att få ner honom, men jag missar alla skott så inget hände. Det är då det som har hänt, svårt för akillez att förstå mig från början då han hade ett extremt dåligt klipp som jag även sätt då man knappt såg något, man såg inte den döda kroppen som låg där, men som sagt så kom ja till support igår kväll helt rak och ärlig och sa som det var om att det låg en död kropp där som ger mig mina anledningar till att göra som jag gjorde! Och akillez hade lite mer klipps på scenariot som faktiskt visade att jag hade rätt, det låg allt en död kropp där! så jag ser inget fel med detta eftersom jag hade en bra anledning och han åkte därifrån medans han gjorde fearrp... då ni själva sagt att man får skjuta ifall motståndaren åker därifrån. Säger även att jag tycker det var extremt tråkigt med hans fearrp som förstörde hela scenariot och helt ärligt så fattar jag inte varför jag är bannad men missförstånd sker och det accepterar jag sålänge detta går rätt till efteråt nu!

Hur är beslutet felaktigt? Ja! som jag nyss har förklarat, har redan sagt varför det är felaktigt, men kan dra det kortfattat igen att det blivit ett extremt stort missförstånd allting då akillez inte sätt allt från allas perspektiv. Tycker det är extremt tråkigt att detta skett över något sånt här och jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall jag kunde uppfattats på något sätt igår till dig akillez, men jag var väldigt upprörd över det som hänt! Hoppas ni kan förstå detta nu att det är felaktigt, har kommit med allt jag har att säga!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har ingenting, jag tog inga klipps på detta men @akillez har klipp på allting som även bevisar att jag har rätt, han har klipp på att man ser att det ligger en död grön 14 street person där vid brottsplatsen, så vänligen kontakta honom då han har minst 3 klipps ifrån scenariot igår kväll! Tack för mig, hoppas detta lite tråkiga scenario löser sig nu! all kärlek till er nu, ta eran tid och läs igenom allt jag skrivit nu så vi kan komma överens, tack för mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka