Accepterad lulleboi1 | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulleboi1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356018689/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas rosen

Vad är ditt discord namn? lukasrosen#1136

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är egentligen uppväxt i en liten stad utanför Göteborg. Han trivdes inte så mycket där eftersom att han blev mobbad för att han var överviktig. Han flyttade när han ungefär var 10 år till Stockholm för att få en bättre framtid. Där trivdes han super bra eftersom att det var andra personer i hans omgivning som hade samma "problem". När han blev lite äldre så började han träna så att han gick ner i vikt. Det finns både nack och fördelar om Lukas. Han kan vara väldigt rolig och skön men genast bli arg ifall någon säger ett skämt om honom som inte passar honom i humorn. Annars så är lukas snäll och har mycket empati för folk som har det sämre än honom. Lukas drömmer om att få ha en egen super car och hans största intressen är bilar lukas är 22 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför just jag ska bli medlem är för att jag kan bidra med en bra rp nivå, jag kommer skapa många roliga scenarion så de blir roligt för båda parterna och jag vill oxå bli medlem för att ansöka om whitelist jobb och även kunna försvara mig vid olika scenarion. jag vill oxå kunna lära mig mer om RP och utveckla min RP Nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra RP, och även skapa roliga scenarion. senare i framtiden hoppas jag att jag också kan vara med och utveckla serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte bara ska gå med vinst i ett scenario utan även spela till motpartens vinst oxå så de inte blir tråkigt. man måste inte alltid vinna ett scenario utan de ska va roligt båda parterna, exempel en biljakt om jag blir jagad o den pågår länge o blir tagen av polisen så har de ändå varit roligt för båda.

Hur hittade du Unive? det är många kompisar som spelar på servern och jag blev sugen att testa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka