Accepterad Cappe1 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappe1

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? cappish

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukas Maldivi 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Glad, Vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lukas Maldivi växte upp i en tuff miljö där han tidigt lärde sig att klara sig själv. Han har alltid haft ett intresse för bilar och snabba pengar. Efter att ha suttit inne en kort tid vill han nu börja om, men gamla kontakter lockar honom tillbaka till det kriminella livet. Framtidsplanen är att bygga ett eget namn i staden - antingen genom en bilverkstad eller genom att ta plats i undre världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med bra social rp och inkludera alla på servern jag kommer också göra rpn bättre här på servern och köra för att alla ska ha roligt och inte för att vinna scenario

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna ska ha kul och inte bara spela för att vinna scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja servervakt abuse och det är inte okej på något sätt och jag har varit staff på flera servrar efter händelsen och

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och Vdm och vdm innebär att man använde sitt fordon som ett vapen och kör på folk och rdm är när man dödar någon utan andledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös med mitt rpande och lallar inte.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka