Nekad .z_e_r_o | Medlem ansökning [duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.z_e_r_o

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? .z_e_r_o

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukas Andersson 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, Omtänksam, Smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lukas bodde i en annan stad innan där han vart uppväxt, gick i skolan osv. Men i den staden hände det massor av kriminalitiet och flera av hans vänner vart dödade i skottlossningar. Lukas gillade inte samhället alls och vart strikt emot det. Han ville flytta. En dag när han vart 21 år gammal så tänkte han att han ville flytta till en annan stad så han sökte efter städer tillslut så hittade han Unive staden och han bestämde sig för att flytta dit. Ett år senare skulle han lämna och flytta till en ny stad, han ångrar inget. Några veckmor senare vart han i Unive, allt vart perfekt han hitta jobb väldigt lätt och snabbt och trivdes.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och sammanspel i rpn alltså jag kommer inte lämna ut någon utan jag vill att alla ska ha det roligt och att alla får samma rolig känsla/upplevelse. Jag kan bidra med seriös och mogen rp kommer inte hålla på och lalla osånt, blir inte rolig rp då.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla ska få vinst asså man ska inte ha ett stort övertag men lite kan vara okej men man ska fortfarnde ge andra parten en chans iallafall så det blir ett roligt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: När man dödar någon utan nån anledning VDM: När man använder sitt fordon som ett vapeen, kör på någon tex. Powergaming: Tex ifall man kör upp för ett berg med en sportsbil det är inte realisktst och klassas som powergaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Hej! Har en lite fråga bara angående ditt svar, om jag får fråga varför jag behöver gå igenom denna verifierings proccessen, vill helst inte göra det för privata och säkra skäl.

Mvh Zero @Theduc_k

Nekad Ansökan.

Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid. Vi bad dig verifiera dig du har ej gjort det innan de 24htimmar du fick på dig.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkten i meddelandet ovanför. Alltså verifiera.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka