Inaktuell Lulle_bulle | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle_bulle

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? .lulle_

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag väljer att ansöka till detta eftersom jag har ganska mycket tid och vill gärna hjälpa till med de nya spelarna som vill bli medlemmar. Jag känner att jag även vill stötta de andra medlemskapsansvariga med deras arbete.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni bör välja mig eftersom jag är trevlig mot alla, oavsett deras attityd. Dessutom har jag gott tålamod, så om några skulle vara lite långsamma kommer jag låta dem ta den tid de behöver. Jag lovar att respektera alla som jag kommunicerar med, både muntligt och skriftligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? En grundregel är att behandla andra människor så som man själv önskar att bli behandlad. Med andra ord, visa respekt, vara trevlig, och snäll, så kommer allt att fungera bra. Det är inte meningsfullt att vara otrevlig, eftersom det inte passar in i ett team av medarbetare.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag önskar att kunna kommunicera med dem som begår fel och se till att allting fungerar smidigt. Dessutom vill jag gärna locka fler icke-medlemmar till att bli medlemmar här eftersom det ger dem möjligheten att göra mer och uppleva roligare aktiviteter.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna bete sig i alla lägen, kunna reglerna ut och in, sköta sig och visa respekt för staff teamet

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag blir medlemsansvarig (MA) ser jag mitt ansvar som att genomföra intervjuer, granska ansökningar och hjälpa människor om de behöver assistans med medlemsrelaterade frågor. Jag kommer att vara så aktiv som möjligt och ta mig tid att läsa igenom en mängd ansökningar med omsorg.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar 15:00-22:00 helger 11:00-00:00 Lov 11:00-00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka