Accepterad Lulle2321 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle2321

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198875681859/

Ditt Hex-ID: 110000136902443

Vad är din discord tagg? Lucké#9247

Vem var det som bannade dig? Voice

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-01 220604.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffen bannade mig eftersom jag sköt som icke medlem vilket verklugen inte är ockej. Jag tror då däfor att han bannade mig då jag åkte runt men en polare som icke medlem och sköt vilket var ett väldigt osmart beslut av mig soim jag ångar väldigt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag att jag ockte runt med min kompis som var polis och när jag åkte med han vilket var helt fel också så fick vi ett larm om skottlosning och drog då ditt och det skjöts och då bestämde jag miug att också skjuta vcilket var helt efterblivet av mig vilket jag ångar otroligt mycket och efter att jag skjuter så blev jag bannad av voice vilket är helt försåtligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. HAr blivit bannad för sunt förnuft och efter det så har jag verkligen kärt mig att man verkligen ska tänka på vad man gör vilket jag verkligen har börjat göra och kommer aldrig göra om eftersom jag kan bättre än så och efter det så lärde jag mig hur man verkligen rpar som jag inte var bästa på innan men kan nu mera.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra anderlunda är fan allt som att inte ha åkit runt med min kompis som polis för som sagt var jag icke medlem och som det så får jag inte det och måste respektera det och så skulle jag inte skjutit för det är ännu värre och inte okej någonstans vilket var väldigt dumt av mig och ångrar mig verkligen och hoppas att jag får en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig av bannen är att man inte ska göra så som jag gjorde för det är verkligen inte okej och jag har lärt mig att om man ska skjuta och vara polis ska man vara medlem och kriminell och inte icke medlem som jag var eftersom det inte är okej men nu har jag lärt mig det och kommer vara medlem och Krim nästa gång så detta inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Taggar högre staffs då vo11ce inte är staff längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka