Accepterad Lulle2321 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulle2321

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198875681859/

Ditt Hex-ID: 110000136902443

Vad är din discord tagg? niva_._

Vem var det som bannade dig? Emilkniven

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-25 131749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade som polis och slog en medvetslös person med batongen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi llade runt med ett par icke medllemar som blivit trusted och de lallade också med oss så vi svarde tillbka kan man säga. Sen började dde vara uppkäftiga och slå en av oss så dåp började vi slå de med batonger och en dog av de och den andra blev gripen. See drog vi med en polisbil och då hoppade jag ut och slog de osm hade dött med batongen igen vilket var helt fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg om jag blivit bannad var ett år sen jag spela på unive senast.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag had ekunnat göra nderlunda är att ta rp mer seriöst och inte lalla påd et sättet som vi gjkorde för det är inte acceptabelt för det förstör rp helt. JAg borde också sagt till de andra att vara seriösa såp hade inget av detta sket. Men borde också absolut inte slagit han som var medvetslös för det är inte okej och jag förstår verkligen varför staffen banna mig eftersom jag var helt efterbliven som slog en person som var medvetslös och jag ångrar mig verkligen. Vi kunde också ha tillkallat ambulans så de hade kunnat få hjälp vilket vi inte gjorde som också är helt fel av oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA har ,lärt mig mycket av banen att man inte ska lalla rtunt och vara seriös även om andra inte är det ska man inte falla in i det också eftersom det förstör rp helt och hållet. JAg har också lärt mig att man inte ska slå folk när de är medvetslösa eftersom det är helt fel och det var inte klokt av mig att göra det som jag gjorde eftersom så gör inte en polis utan de ska hjälpa samhället vilket jag inte gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka