Accepterad EOL009 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: steam:1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? EOL009

Vem var det som bannade dig? Hapyxz (Hapyxz var med ärendet samt att An1ss68an inte kvar längre som Staff)

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-13 174920.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staff valde att banna mig på grund av mitt det jag sa i ett stressigt ögonblick där jag råkade uttrycka mig klumpigt och på fel sätt och kallade en MA "inkompetent". Det var absolut inte menat personligt till MA:N och jag förstår att det inte var acceptabelt. Jag vill verkligen be om ursäkt för det, det var ogenomtänkt och respektlöst av mig gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så var jag inblandad i en situation OOC i en polis kanal där jag upplevde att något inte gick rätt till då jag fick leakade tjänstevarningar från polisen. Under stunden uttryckte jag mig på ett sätt som inte var okej nämligen ordet "inkompetent". Jag tappade mitt lugn och sa något jag inte borde ha sagt, vilket jag ångrar djupt än idag. ag ångrar verkligen att jag sa det för det var inte bara ett dumt misstag utan också något som kunde såra eller uppfattas fel av staff. Jag borde ha tänkt efter innan jag pratade och jag skulle tagit fullt ansvar för hur jag uttryckte mig på ett dåligt sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban för jag kan förstå varför staff reagerade som de gjorde. Det jag sa var inte okej även om jag inte menade något illa. Jag borde ha tänkt mig för och valt bättre ord istället för att säga något som kunde uppfattas som respektlöst. Det var mitt ansvar och jag vet att det är viktigt att visa respekt mot staff och andra spelare. Jag gjorde ett misstag och det erkänner jag. Jag förstår också att staff har ett jobb att göra att se till att servern är en bra och trygg plats för alla och det respekterar jag fullt ut. Även om jag inte ville vara elak så förstår jag att mitt beteende ändå kunde uppfattas fel och det tar jag ansvar för. Jag borde ha hanterat situationen på ett lugnare sätt och istället försökt lösa det på ett mer respektfullt sätt. Det är lätt att säga saker under situationen som man inte riktigt menar men det gör det inte okej. Jag har lärt mig att man måste tänka innan man pratar särskilt när det gäller staff som bara försöker hjälpa till. Det är inte alltid lätt att hålla känslor i fast men det är något jag jobbar på verkligen. Jag hoppas att jag får en chans att visa att jag har lärt mig av det här och att jag verkligen vill göra rätt i framtiden och inte stöta på likadana misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här flera gånger innan. Fyra av gångerna var när jag var icke-medlem och resten var av olika slags anledningar som till exempel korrution inom polissmynidgheten vilket inte var meningen att det skulle hända. Senare har jag även råkat ut för C-logg. Första gången var ett misstag då min vän skulle bli bannad men av något skäl så bannade han mig istället. Senare har jag råkat ut för C-logg igen när jag behövde gå till skolan när jag var död IG och jag lämnade för att jag hade brottom. Jag har såklart lärt mig av alla mina bans. Jag tycker att det är viktigt att lära sig av sina bans verkligen och ibland blir det små fel men det är sånt man lär sig med tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha lugnat ner mig och tänkt efter innan jag sa något. Istället för att bli arg, kunde jag ha förklarat vad jag tyckte på ett snällt och lugnt sätt. Om jag tyckte något var fel borde jag ha pratat med staff på ett respektfullt sätt. Det var fel av mig att låta känslorna ta över. Jag tar ansvar för det och vet att jag borde ha agerat annorlunda. Jag har lärt mig att man alltid kommer längre med lugn och respekt. När man är upprörd är det bättre att ta en paus innan man säger något man inte menar. Om jag hade gjort det så hade det här aldrig hänt. Jag inser nu hur viktigt det är att tänka på hur man pratar särskilt med sttaffsen och uppåt och prata med respekt. Nästa gång tänker jag vara mycket mer försiktig med hur jag uttrycker mig. Jag hade även kunnat hoppa ut från VCN innan situationen eskalerade. Ja, jag har verkligen lärt mig en viktig läxa. Jag har förstått hur viktigt det är att tänka innan man säger något speciellt när man spelar med andra och ska ha roligt tillsammans. Jag ser nu hur mycket tid och arbete staff lägger ner för att servern ska fungera bra och jag har fått mer respekt för det. Jag ångrar verkligen hur jag betedde mig och jag vill be om ursäkt igen. Jag hoppas att jag kan få en ny chans att visa att jag lärt mig av mitt misstag och att jag kan vara en bra del av servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig en viktig läxa. Jag har förstått hur viktigt det är att tänka innan man säger något speciellt när man spelar med andra och ska ha roligt tillsammans. Jag ser nu hur mycket tid och arbete staff lägger ner för att servern ska fungera bra och jag har fått mer respekt för det. Jag ångrar verkligen hur jag betedde mig och jag vill be om ursäkt igen. Jag hoppas att jag kan få en ny chans att visa att jag lärt mig av mitt misstag och att jag kan vara en bra del av servern.

Jag vill även tillägga en sak och det är nämligen att jag verkligen brinner för UNIVE. Jag älskar verkligen UNIVE så himla mycket så det inte finns. Jag kan lova att jag inte hade kämpat sådant mycket med mina ban överklagan speciellt fyra styckna som blivit nekade i rad om jag nu visste att jag gjort fel. Det var ett dumt misstag av mig och därför kämpar jag på och jag brinner för UNIVE. "EN UNIVARE FÖRBLIR ALLTID EN UNIVARE". Jag förstår även att jag är en gul spelare och "Alla gula spelare är problemspelare" men det tycker jag verkligen inte ni borde titta på. Jag vill verkligen att ni ska ha detta i baktanken och det uppskattar jag jävligt mycket det ska ni veta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka