Nekad Lulle | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
144
Reaction score
14
Ange ditt födelsedatum: 6 September 2008

Vad heter du på discord? Lulle_Kebabrulle#1111

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 399 timmar totalt

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara aktiv nästan varje dag i cirka 4-7 timmar

Vad heter du? Kalle Svensson

Hur gammal är du? 21 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag.

Varför vill du bli polis? Jag vill ha ett yrke som var både fysiskt och mentalt utmanande där inte varje dag ser likadan ut. Jag vill hjälpa människor och har alltid känt stor tacksamhet för att jag lever i den här delen av världen med demokrati, religionsfrihet och där vi har rätt till våra åsikter.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? En av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Vanligast är att arbeta i yttre tjänst och med utredningsåtgärder, som att ta upp anmälningar, hålla förhör och ta föremål i beslag. Åtgärder som kräver att polisen har kunskap om vilka lagar som gäller.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet it så mycket men därför vill jag också lära mig men jag har kollat mycket på polis rp.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som Securitas.

Hur är du som person? Jag som person är villig till att hjälpa folk hela tiden. Jag tycker då att om man ska vara polis ska man satsa till 100 % och inte ge upp. Jag gillar att bemöta folk med respekt då jag också tycker att man ska behandla folk med respekt då man samt tjänar det också.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är lugn och kan ta hand om kritik osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka