Antagen Jönssonligan1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lfchugge

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? hugge72.

Ange ditt födelsedatum 23 November 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA var att jag brinner för denna servern och jag vill kunna göra skillnad på servern. Jag har spelat här i över 2 år men såklart tagit pauser och kommit tillbaka. Jag vill göra servern till en bättre plats genom att ta in kompetenta och trovärdiga medlemmar så RPn på server blir bättre och att inga lallare kommer in och förstör. Jag har varit MA tidigare här och gillade det enormt mycket och känner att det är dags att komma tillbaka och visa att jag är här för att stanna och göra skillnad. Jag vill gärna förbättra krim rpn genom att få spelarna känna sig en trygg punkt genom sociala delen för man vill inte möta på folk som bara vill skotta sånna person vill jag själv ska försvinna ur unive för dom tillhör inte till oss för jag själv tycker att sociala delen är väldigt vikigt inom krim rpn, och så vill jag bli staff för att få folk att lära sig att förstå vad social rp är för sig. Detta kommer jag jobba på genom att bara släppa in kompetenta medlem som jag anser är bra för Krim RPn om det nu väljer att donera.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Eftersom att jag har varit det några gånger innan bland annat på unive och jag gjorde ett bra jobb. jag är också väldigt aktiv på forumet och kan kolla forumet väldigt ofta på både datorn och mobilen. Jag är driven och vill få in nya spelare in till servern. jag har rp'at sedan 2021 på servern och känner väldigt många människor runt rp världen och jag tror att jag skulle kunna få in människor ifrån andra servrar och visa att unive är en väldigt bra server med ett väldigt bra communty.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det allra viktigaste är att visa respekt för allt och alla. Man ska alltid vara positiv och vägleda nya spelare och medlemmar. Det är viktigt att de känner sig trygga på servern och vill fortsätta spela här. Jag kommer bemöta alla med respekt och en bra ton oavsett hur dem beter sig. Om man är staff eller MA så är detta väldigt viktigt eftersom man står upp för namnet unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att bli medlem på unive är ett stort kliv i äns RP karriär här på servern. Det ger än helt nya förmågor att RPa. Detta kommer jag påverka genom att fråga dem om de verkligen är beredda att ta detta klivet och visa att den är trogna medlemmar och är här för att ha roligt och stå upp för namnet unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemmarna på unive är det viktigaste på servern. Utan medlemmar skulle inte servern kunna rulla på så bra som den gör. För att vara medlem hör på unive måste man följa standarden och bevisa att man är kompetent. Detta gör jag genom att man genomför testperioden. Denna metod är riktigt bra för då vet man vilka som är här för att stanna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att ta hand om alla medlemmar och vägleda dem till nya saker och visa att jag är här just för dem. Mitt ansvar är att bara godkänna medlemmar som kan bevisa att det kan rpa och att det vet vad standarden är på unive. Med det sagt så har jag en stor roll i unives community

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är riktigt aktiv och det menar jag. På vardagar är jag aktiv minst 5 timmar per dag om jag inte har mycket i skolan så blir det såklart mer. Helger är jag aktiv mer än 10 timmar på både forumet och discorden. Samma gäller lovdagarna. Såklart så bevakar jag forumet dagligen lite då och då.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka