Nekad Lulle 🙂 | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
56
Reaction score
3
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199790653910/home

Ditt Hex-ID: steam:11000016d1981d6

Vad Àr din discord tagg? Lulle

Vem var det som bannade dig? Klacksko

Bild pÄ banmeddelande: IMG_1897.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Först gjorde jag en överklagan och fick godkÀnd men fick aldrig unban Ingame sÄ dÄ bestÀmde jag mig för att göra en ny och dÄ blev den nekad

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag skulle gÀrna vilja veta vad jag gjort fel eftersom jag inte var vad jag gjort, Jag ber om ursÀkt om jag gjorde nÄgot fel men snÀlla berÀtta vad jag gjort sÄ jag kan utgÄ ifrÄn vad jag gjort i nÀsta överklagan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ansÄg att det var det eftersom jag inte vet vad jag gjort, Men eftersom Àgaren nekar mÄste jag gjort nÄgot fel sÄ jag skulle gÀrna vilja veta vad jag gjort fel sÄ jag kan utgÄ ifrÄn det i nÀsta överklagan, Och jag ber om ursÀkt ifall jag gjort nÄgot.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet ej eftersom jag inte fÄtt reda pÄ vad jag gjort.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Nej skulle gÀrna vilja veta vad jag gjort sÄ kanske jag kan lÀra mig, Ber som sagt om ursÀkt ifall jag gjort nÄgot.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstÄr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka