Accepterad Lukus69420 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukus69420

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447320912

Ditt Hex-ID: steam:110000158a2a950

Vad är din discord tagg? bob030070

Vem var det som bannade dig? Manizzz nått

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2025-10-04_000048.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, jag tror det är en ip bann eller nånting för jag har inte blivit bannad, jah blev bannad när jag var offline och min medlem o allt är kvar så det är antingen felaktigt bann eller så har det hänt något. ni kan kolla mitt steam hex discord id o allt, det står inte att mitt hex erller dc id har blivit bannat eftersom det är ej jag!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte inne och jag hade inte kört på typ 1 vecka o sen går jah in o ser detta!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM och emote abuse, jag var ickee medlem då och var rätt så omogen och vissye inte så mycket om fiveM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .

Har du lärt dig någonting efter din ban? .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka