Ej Antagen Rony Tycke | Chef-jobb ansökan [Vanilla]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rony Tycke

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Jag heter Alfred

Vad är ditt användarnamn på discord? sverigerike

Ange ditt födelsedatum: 31 Mars 2012

När fick du medlemskap på Unive? Jag blev medlem den 23 Juni 2025.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag kan börja med att jag har varit PA på två ställen innan och dom ställena är Marja lisas och Inquisitor och jag har aldrig blivit sparkad från någon av dom varför jag kunde jobba mer på inquisitor va för jag hde inte tid och jag ville tästa något nytt i framtiden då och nu är jag PA på Marja lisas och det är ett bra jobb men det är inte på den nivån som jag vill att de ska va så jag vill ta nästa steg till Chef på Vanilla. Och jag har varit välerfarhen på mekko det va roligt men jag ville tästa något nytt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer med vanilla unicorn är att göra en plats där både personalen och gästerna trivs och jag vill vara den chefen som hjälper till när det behövs och ser till att alla behandlar varandra med respekt. För mig är de viktigt att skapa en bra stämning så att alla känner sig välkomna jag vill också utveckla verksamheten genom att ordna olika event och aktiviteter som gör att fler vill komma till vanilla unicorn. Sen vill jag att allt fungerar bra bakom kulisserna jag vill också se att personalen har det de behöver för att kunna göra deras jobb på bästa sätt. Sen vill jag kunna utveklas i min chef roll att kunna möta problem som kommer hända men med att kunna lösa dom också och göra så gäster vill känna sig trygga när dom är vid oss.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? ja tycker att jag hade den tidsom behövs för att vara en chef mitt pm kommer vara öppet hela tide om de uppstor ett problem kommer jag in så fort jag kan annras ksk 4-2 timmar dom det är mycket och event annars bra utveckla och planer medanns det inte är någon aktivitet

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka