Nekad lukus | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lukus

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad heter du på discord? hot lukus in har#6969

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10-3

Hur länge har du varit medlem på Unive? mer än 1 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är en person som vill att rpn på unive ska ökas och vill ha bort alla som lallar. Dom vill kunna kicka eller sv banna alla som bidrar med en dålig rp nivå. vi ska även försöka lära folk vad dom gör fel då vi kickar dom eller bannar dom för vi skriver en anledning om vad dom gjorde fel så dom inte ska göra samma sak igen

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag tycker att jag är lämplig som sv för jag har varit det väldigt länge innan ni gjorde en wipe på alla servervakter och då gjorde jag ett bra jobb och jag är väldigt aktiv. Jag kommer även att banna och kicka alla som gör fel och kommer skriva en bra anledning om vad dom gjorde fel så att dom ska kunna lära sig och inte göra samma regel brott igen

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt ska inte abusa sina perms som tillexempel så ska dom inte reviva sig själv för dom måste äta ig. dom ska även kunna ge en bra anledning om varför dom banna/kicka en person så dom ska kunna veta vad dom gjort fel. Dom ska även ha bra koll på servern regler och dom ska inte heller vara rädd för att banna eller kicka folk då det behövs

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt abuse är då spelaren kommer att revva sig själv bara för dom inte orkar åka till ett apotek och köpa medicin eller då dom kickar folk för dom bara känner för det och inte orkar rpa med dom. korruption är även då dom bannar folk för tillexempel powergaming men dom sen även gör samma regel brott själv.

Tillbaka