Accepterad LuKen | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuKen

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/103237187/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Olsson

Vad är ditt discord namn? Mats#8492

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Ken Kaderland föddes i Halmstad och växte upp med ett syskon som var 5 år äldre och Ken var född år 2000. Ken har alltid gillat utmaningar och att prova på nya saker. Som liten så gillade han och träna och var också väldigt intresserad av bilar och fick vara med sin pappa när han jobbade i bilverkstaden. När Ken gick i skolan så var han med alla och var inte vara blyg överhuvud taget och var alltid glad när det kom nya elever som han kunde lära känna. Ken bryr sig mycket om andra och vill att andra ska må bra och blir ledsen när han ser att andra inte mår bra men han finns alltid där om någon behöver hjälp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill hjälpa folk och det kan man lättare om man är medlem för då har man en större frihet. Jag gillar också att hålla på med bilar, och jag vill också hjälp folk att komma in på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är den servern som har högst rp nivå i Sverige och det är alltid folk inne på servern så man ser folk över allt, det är också väldigt verklighetsbaserat och det lockar mig mycket.

Hur hittade du Unive? Jag har följt en streamer som heter Cosmo_bt i mer än ett år men sedan tog han en paus och det tog ett tag innan jag såg att han var igång igen och när jag gick in på hans stream såg jag att han spelade detta och då ville jag prova det och fastnade direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli så bra som möjligt så att det blir så verkligt som möjligt och hjälpa andra att utvecklas genom att vara på servern och spela.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna hjälpa folk som behöver hjälp och att kunna utveckla servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka